Naše interiéry podporují nákupní chování
Funkční prostor, kde se příjemně pracuje i nakupuje
Interiér v barvách a stylu vašeho brandu
Přístup, který vás odliší od konkurence
Cesta k designu, který zvýší obrat vaší prodejny
Písemné zadání
Jasný záměr je základ úspěšné realizace a naplnění vašeho očekávání. Vize, styl, typ zákazníka, positioning vaší značky, cíle pro vaši prodejnu, to vše jsou základní stavební kameny pro naši práci.
TIP pro vás: inspirujte se a stáhněte si Zadání projektu >>
Konzultace a specifikace
Na začátku projdeme vaše zadání, probereme body, které potřebují doplnit či dovysvětlit a přidáme pár rad a know-how z podobných projektů. Proces specifikace je klíč ke správné realizaci projektu, stejně jako k jeho nacenění a harmonogramu pracovních činností.
Přesné zaměření a půdorys
Často se setkáváme s nepřesným zaměřením prostoru, proto u našich projektů upřednostňujeme vlastní měření. Výsledkem je přesný podklad pro stanovení cenové nabídky a harmonogramu realizace, stejně jako precizní základ pro vznik 2D návrhu.
Cenová nabídka a smlouva
Po specifikaci vaší představy a všech detailů projektu vám sestavíme cenovou nabídku a zašleme smlouvy k prostudování a podpisu.
2D návrh neboli space plan
Na základě dat o sortimentu (prodejnost, ziskovost, objemy prodejů vs. plocha na prodejně, atd.) navrhneme jeho rozmístění na prodejně. Myslíme i na sezónní produkty a efektivitu při skladování a doplňování zboží.
3D návrh
Následuje 3D návrh prodejny včetně detailů (fotky na stěnách, claim v průčelí, zboží v regálech). Schválený 3D návrh je důležitý podklad pro následné objednávky subdodávek (světla, nábytek, vitríny, regály…).
Dokumentace a předávací protokol
Výstupem všech aktivit je precizní dokumentace, na jejímž základě probíhá realizace vaší prodejny. Formálním završením procesu je podpis Předávacího protokolu, který shrnuje všechny výstupy a dokumentaci, které jsou závazné pro realizaci.