Ondřej a Zuzana Loučkovi, majitelé pekařství MESTRE (původně Farno) se rozhodli zrekonstruovat pekařství Farno, které v Dejvicích po tři dekády vyrábělo a prodávalo pečivo.
„Jak šel čas, ukázalo se, že je potřeba inovovat a nabídnout jak nový, moderní prostor, tak inovovat nabídku pečiva,“ přibližuje situaci Ondřej. “ Je zajímavé, že FESCHU jsme na seznamu dodavatelů nejdříve vůbec neměli.“
FESCHU nabídka znamenala ucelenou pomoc. Definování zákazníka a jeho potřeb, spolupráci na tvorbě produktové nabídky i na návrhu a tvorbě nových webových stránek.
Loučkovi pro svůj záměr oslovili několik dodavatelů, ale shodli se, že jim u nabídek něco chybělo. Obchodní prostor není jen o regálech a chlazení, ale prvotně o nabídce a značce, o náladě a myšlence za tím vším. „Na FESCHU nás upozornil až jeho konkurent, a tak dlouho je kritizoval, až nám došlo, že se ho bojí a do výběrka ho nechce. Tak jsme FESCHU oslovili. FESCHU byla jediná firma, která nám kromě rekonstrukce prodejních prostor nabídla ucelenou pomoc, která zahrnovala definování zákazníka a jeho potřeb, vytvoření person, spolupráci na tvorbě produktové nabídky, komunikační plán a tvorbu webu. To bylo klíčové, proto jsme se pro ně rozhodli.“
„Na začátku jsme měli vlastní představu celkové změny, ale po několika schůzkách jsme zjistili, že restart pekařství bude mít hlubší charakter,“ navazuje Zuzana. „Díky FESCHU jsme si uvědomili mnohé sounáležitosti, které je nutně potřeba provést. Na základě dotazníkového šetření jsme se rozhodli reagovat na podněty zákazníka a došli k závěru, že musíme změnit i určité technologie a název.“
Ve FESCHU velmi dobře pochopili, jak se celé změny ujmout a dokázali definovat, co bude pro změnu klíčové.
„Dokázali velmi efektivně zmapovat prostředí a poznatky do projektu implementovat. Nasměrovali nás ve vývoji celé situace, pomohli vymyslet nový název a naznačili vizi pekařství. Velmi dobře rozumí technologiím a velmi rychle nám nabídli různá řešení pro vybavení prodejny.
FESCHU nám pomohlo vytvořit útulné a příjemné prostředí pro naše zákazníky, kteří se k nám rádi vrací a jsou spokojeni s novým typem nabízeného sortimentu.“
„Po čtyřech měsících po znovuotevření prodejny v novém designu a novou nabídkou se nám podařilo získat spoustu nových zákazníků, kteří se k nám vracejí. Takže jsme se rozhodli ve spolupráci s nimi pokračovat a už připravujeme další projekt. Jediné, co bychom FESCHU vytkli je pozdní dodávka určitého typu vybavení, které naštěstí nemělo vliv na chod provozovny.“