Search
Close this search box.

Komerční displeje

Interaktivní a multimediální prvky v interiéru prodejny zvyšují chuť nakupovat.

Každá prodejna je jiná, liší se velikostí, osvětlením, sortimentem atp. a to je potřeba zohlednit při výběru správného displeje.  

Spojte se se mnou, s výběrem vám rád poradím.

Klasické displeje

Pro sdělení vašeho mediálního obsahu můžete pod značkou PHILIPS najít celou řadu produktů. Mezi ty nejzákladnější patří modelová řada D. V tomto případě jde o klasické displeje. Orientačním prvkem je rámeček tak jak to znáte ze současných TV. Tloušťka rámečku bývá u těchto komerčních displejů 15 mm.

Bezrámečkové displeje

Považujete prezentaci vašich produktů a služeb směrem k zákazníkům za nástroj k efektivnímu upoutání pozornosti. PHILIPS přichází s modelovou řadou X. Jedná se o bezrámečkový displej určený do sestav. Vytvořte si dostatečnou plochu pro vaše sdělení a upoutávky. Rozbalte to ve velkém.

Modulové LED panely

Doposud nejvyšší úroveň v mediální technice jsou modulové LED panely. Umožňují vytvoření zobrazovacích ploch do různých velikostí a tvarů. Podle doplňků můžete panely použít v exteriéru nebo interiéru. Promítaný obraz je celistvý, nenarušují ho žádné rámečky či přechody mezi displeji. 

Interaktivní displeje

Již to nemusí být jen pasivní sledování obsahu. Zapojte účastníky vašich přednášek a konferencí do společného díla, vytvořte tvůrčí skupinu. Stačí využít moderní vybavení v podobě modelové řady E. Tyto dotykové panely jsou nástrojem pro vaše zlepšení. PHILIPS zdokonaluje.

Uživatelské systémy

Mediální produkty značky PHILIPS mají v České republice silnou podporu v podobě uživatelského systému Artemis Pro. Jedná se o český produkt zaměřený na vzdálenou správu displejů s mnoha možnostmi a funkcemi.

Ukázky displejů ve vybraných prodejnách

Zaujal vás náš přístup?

FESCHU logo

Neodcházejte s prázdnou a
přihlaste se k newsletteru

Co získáte:

  • inspirativní články a případové studie
  • tipy a rady k vylepšení prodejny
  • ukázky realizovaných prodejen
  • co dělá prodejnu úspěšnou
  • jak zvýšit obrat a zisk
  • jak snižovat výdaje

Přihlášením k newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a komunikací za účelem vyřízení Vašeho požadavku. Více na: Zásady ochrany osobních údajů.