6 klíčových oblastí úspěšného obchodu
Přitažlivý KONCEPT
Jak se odlišit od konkurence a proč by zákazníci měli nakupovat právě od vás?
Tradiční pekařství s důrazem na receptury po babičce nebo moderní pekárna s bio nabídkou?
Vaše prodejna by měla být odpovědí na potřeby a chutě zákazníků ve vaší lokalitě.
Optimalizovaný SORTIMENT
Vyladění sortimentu je odpovědí na růst nákladů.
Znáte prodejnost a ziskovost podle produktu, kategorie? Když nasadíte novinku, jak měříte její výkon?
Data a analýzy jsou základem úspěchu. Pomohou vám najít vhodné produkty pro vaše zákazníky, rozmístit sortiment v prodejně a tvořit přiměřenou velikost skladových zásob.
Moderní DESIGN
Prodlužte dobu, kterou zákazníci stráví ve vašem obchodě a zvyšte hodnotu jejich košíku.
Podle průzkumů mají lidé tendenci strávit v přitažlivých a moderních prostorách více času a jsou ochotni více nakoupit.
Vše hraje svou roli. Od použitých materiálů, barev, přes rozmístění jednotlivých prvků v prostoru až po navigaci.
Profesionální OSVĚTLENÍ, VYBAVENÍ a TECHNIKA
Specializované vybavení udrží vše v ideální kvalitě po mnohem delší dobu.
V profesionálním osvětlení vypadají saláty šťavnaté i večer. Pečivo ve správné vitríně netvrdne před očima.
Každý kousek techniky i vybavení plní svou roli – od osvětlení přes gastro vybavení až po regály a vitríny.
Správná LOKALITA
Umístění vašeho obchodu na té nejvhodnější adrese, v blízkosti vaší cílové skupiny.
Volba dobré lokality je alfou a omegou úspěchu. Dělat například bio obchod na místě, kde nežije velký počet jeho potenciálních zákazníků, může vést k rychlému zániku.
Data a průzkumy vám pomohou zjistit, jaký typ obchodu se vyplatí v dané lokalitě postavit.
Přívětivý PERSONÁL
Úsměv a pozitivní přístup prodávají a vytváří vracející se zákazníky.
Nepříjemná prodavačka znepříjemní nákup i v nejkrásnější prodejně s těmi nejlepšími produkty.
Profesionálně proškolený a milý personál je výbornou vizitkou každé značky, ale nezbytný pro úspěšnou prodejnu.