Zadání projektu
První krok ke spolupráci
Kvalitní zadání projektu minimalizuje finanční i časové ztráty, snižuje riziko neporozumění a zjednoduší přípravné práce i samotnou realizaci prodejny.
Chcete vědět, jak by mohla vaše prodejna vypadat nebo kolik by to celé stálo?
Stáhněte si zadání vašeho projektu a vyplněné pošlete na feschu@feschu.cz a pokud si s něčím nebudete vědět rady, klidně nám rovnou zavolejte na číslo: 222 582 260.
Stáhněte si zadání projektu
Co se bude dít, po odeslání písemného zadání?
Konzultace a specifikace
Dokument spolu projdeme, probereme body, které potřebují doplnit či dovysvětlit a přidáme pár rad a know-how z našich zkušeností.
Cenová nabídka
Podle vybraných služeb a produktů vám sestavíme cenovou nabídku.
Zahájení realizace
Odsouhlasíme si harmonogram prací, smluvní podmínky a pustíme se do práce.
Průvodce písemným zadáním
1. Vize, záměr a značka
Obchodní cíl prodejny
Požadovaný měsíční obrat při daném počtu zaměstnanců je obvyklou hodnotou.
Vaše značka
Positioning značky a brand manuál nám pomohou držet se správného stylu.
Rozpočet
Pokud je pro danou realizaci stanovený pevný rozpočet, sdělte nám ho. Pokusíme se navrhnout realizaci v souladu s jeho výší.
Termín realizace
Pokud je pro danou prodejnu stanovený termín realizace, dejte nám vědět. Uzpůsobíme naše práce tak, abychom vyhověli.
2. Persony zákazníků
Zákaznické skupiny a jejich potřeby
Kdo jsou vaši zákazníci? Znalci drahého vína, nebo mladé maminky? Každá skupina má jiné potřeby, požadavky a styl, které je třeba promítnout do návrhu prostoru.
Zákaznický průzkum
V případě, že si nejste jistí, kdo je váš zákazník, můžeme provést terénní průzkum a společně persony definovat.
3. Sortiment a data
User-centered design poháněný daty
Je rozdíl navrhovat prostor bez informací, nebo na základě přesných prodejních dat (prodejnost jednotlivých kategorií produktů a jejich poměry).
Díky našim nástrojům dokážeme rozvrhnout prostor prodejny na základě dat a posílit určité aspekty nákupního chování (např. podpořit prodej zboží s vysokou marží).
4. Obchodní prostor
Umístění obchodu, jeho specifikace
Přesná adresa obchodu. Jedná se o jednotlivě stojící prodejnu nebo prostor v obchodním centru? Má parkovací místa? Jaká je okolní zástavba a její omezení (např. památková zóna).
Očekávání ohledně designu interiéru a exteriéru
Máte špatnou zkušenost s kovovými regály? Dobře vám funguje žluté pozadí? Chcete působit ekologicky a udržitelně? Máte designového favorita z Instagramu či Pinterestu, jehož prostory vás inspirují? Podělte se o ně s námi.
Technické údaje
Přesné rozměry prostoru a technické možnosti místa. Je tam přiveden plyn? Kteří dodavatelé elektrické energie jsou možní? Jak rychlý je tam internet a od jakého poskytovatele? Jaké jsou vaše technické požadavky (energie, voda, internet, tlakový plyn, chlazení, odvod odpadních vod a další), technologie (TV ovládání, změna sortimentu z mobilu, atd.)?
Logistika a skladování
Kudy vám bude zaváženo zboží, kde ho uskladníte, kdo s ním bude manipulovat a jak?
Potřebujeme také informace o zásobovacích rampách a časech, kdy jsou otevřené, skladovacích prostorech a jejich parametrech, stejně jako o objemu zboží.
5. Lidé
Zaměstnanci
Přesná představa o fungování personálu na prodejně nám pomůže vytvořit optimální prostor pro jejich produktivní pracovní život. Zajistí hladký chod prodejny 2 nebo 3 lidé? Jsou všichni prodejní asistenti nebo někdo bude také vyrábět saláty a mazat chlebíčky?
Interní kapacity a kontakty
Kdo je osoba pověřená realizací obchodu? Jaké jsou její kontaktní údaje? Je někdo další, kdo s námi bude řešit techniku, zaměstnance, sortiment nebo design?