Search
Close this search box.

Zadání projektu

První krok ke spolupráci

Kvalitní zadání projektu minimalizuje finanční i časové ztráty, snižuje riziko neporozumění a zjednoduší přípravné práce i samotnou realizaci prodejny.

Chcete vědět, jak by mohla vaše prodejna vypadat nebo kolik by to celé stálo?

Stáhněte si zadání vašeho projektu a vyplněné pošlete na feschu@feschu.cz a pokud si s něčím nebudete vědět rady, klidně nám rovnou zavolejte na číslo: 222 582 260.

Stáhněte si zadání projektu

Co se bude dít, po odeslání písemného zadání?

Konzultace a specifikace

Dokument spolu projdeme, probereme body, které potřebují doplnit či dovysvětlit a přidáme pár rad a know-how z našich zkušeností.

Cenová nabídka

Podle vybraných služeb a produktů vám sestavíme cenovou nabídku.

Zahájení realizace

Odsouhlasíme si harmonogram prací, smluvní podmínky a pustíme se do práce.

Průvodce písemným zadáním

1. Vize, záměr a značka

Obchodní cíl prodejny

Požadovaný měsíční obrat při daném počtu zaměstnanců je obvyklou hodnotou.

Vaše značka

Positioning značky a brand manuál nám pomohou držet se správného stylu.

Rozpočet

Pokud je pro danou realizaci stanovený pevný rozpočet, sdělte nám ho. Pokusíme se navrhnout realizaci v souladu s jeho výší.

Termín realizace

Pokud je pro danou prodejnu stanovený termín realizace, dejte nám vědět. Uzpůsobíme naše práce tak, abychom vyhověli.

2. Persony zákazníků

Zákaznické skupiny a jejich potřeby

Kdo jsou vaši zákazníci? Znalci drahého vína, nebo mladé maminky? Každá skupina má jiné potřeby, požadavky a styl, které je třeba promítnout do návrhu prostoru.

Zákaznický průzkum

V případě, že si nejste jistí, kdo je váš zákazník, můžeme provést terénní průzkum a společně persony definovat.

3. Sortiment a data

User-centered design poháněný daty

Je rozdíl navrhovat prostor bez informací, nebo na základě přesných prodejních dat (prodejnost jednotlivých kategorií produktů a jejich poměry).

Díky našim nástrojům dokážeme rozvrhnout prostor prodejny na základě dat a posílit určité aspekty nákupního chování (např. podpořit prodej zboží s vysokou marží).

4. Obchodní prostor

Umístění obchodu, jeho specifikace

Přesná adresa obchodu. Jedná se o jednotlivě stojící prodejnu nebo prostor v obchodním centru? Má parkovací místa? Jaká je okolní zástavba a její omezení (např. památková zóna).

Očekávání ohledně designu interiéru a exteriéru

Máte špatnou zkušenost s kovovými regály? Dobře vám funguje žluté pozadí? Chcete působit ekologicky a udržitelně? Máte designového favorita z Instagramu či Pinterestu, jehož prostory vás inspirují? Podělte se o ně s námi.

Technické údaje

Přesné rozměry prostoru a technické možnosti místa. Je tam přiveden plyn? Kteří dodavatelé elektrické energie jsou možní? Jak rychlý je tam internet a od jakého poskytovatele? Jaké jsou vaše technické požadavky (energie, voda, internet, tlakový plyn, chlazení, odvod odpadních vod a další), technologie (TV ovládání, změna sortimentu z mobilu, atd.)?

Logistika a skladování

Kudy vám bude zaváženo zboží, kde ho uskladníte, kdo s ním bude manipulovat a jak? 

Potřebujeme také informace o zásobovacích rampách a časech, kdy jsou otevřené, skladovacích prostorech a jejich parametrech, stejně jako o objemu zboží.

5. Lidé

Zaměstnanci

Přesná představa o fungování personálu na prodejně nám pomůže vytvořit optimální prostor pro jejich produktivní pracovní život. Zajistí hladký chod prodejny 2 nebo 3 lidé? Jsou všichni prodejní asistenti nebo někdo bude také vyrábět saláty a mazat chlebíčky? 

Interní kapacity a kontakty

Kdo je osoba pověřená realizací obchodu? Jaké jsou její kontaktní údaje? Je někdo další, kdo s námi bude řešit techniku, zaměstnance, sortiment nebo design?

Zaujal vás náš přístup?

FESCHU logo

Neodcházejte s prázdnou a
přihlaste se k newsletteru

Co získáte:

  • inspirativní články a případové studie
  • tipy a rady k vylepšení prodejny
  • ukázky realizovaných prodejen
  • co dělá prodejnu úspěšnou
  • jak zvýšit obrat a zisk
  • jak snižovat výdaje

Přihlášením k newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a komunikací za účelem vyřízení Vašeho požadavku. Více na: Zásady ochrany osobních údajů.